Zombie-liknande jättehuvud iklätt pannband och anorexi - SEXEY!!!!! ;D

Jag vaknade till först när jag satt på spårvagnen och det inte längre var lönt att låtsas som att jag fortfarande ligger i min säng och har många goa snooze-timmar kvar än...
Ni vet hur det är. Man drämmer till väckarklockan så många gånger man bara kan i sömnen utan att få sparken innan frukost. Man slafsar i sig en banan och gör ibland sånt som krävs för att ens medpassagerare inte ska hoppa till av hjärtstillestånd när de ser dig i busskuren och sen är det UPP OCH IVÄG med dig för att knipa en bra plats utan stinkande tafsar-gubbe på sätet bredvid.
 
Men vaknar det gör man minsann inte.
Först ska allra minst en clown med slägga komma springande mot dig med ett högljutt fräsande (någon har väl programmerat bort snooze-funktionen på den stackarens mobiltelefon).
I det här fallet så spärrades mina ögonlock inte upp till "vaken:ish" höjdnivå förrän en 3 meter hög plansch med benrangel stod och pekade på mig med ett fånigt flin. 
Se på mig, sa den. Se på mig annars äter jag upp dig för jag är så hungrig!
Det var H&M's nya reklamaffish.
Tadaa!

Så var jag vaken.

Fint att vi har hälsosamma role models att visa upp för nästa generation små.
Nästa generation har säkert redan observerat vad som går hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0